Propòsit per al 2011

Santa Susanna, destinació turística emergent de la Costa del Maresme i molt propera a Barcelona, fou seleccionada l’any 2003 amb el suport de la Generalitat, per la Secretaria d’Estat pel Turisme com a únic municipi català inclòs en els Plans de Dinamització Turística. Ja fa anys que estem treballant per al posicionament de Santa Susanna com un poble de qualitat turística i més recentment estem treballant per el posicionament de la comarca del Maresme com a destinació turística de qualitat.

Un exemple de la feina que estem fent va ser la presencia, el passat mes de  novembre a la World Travel Market (WTM) de Londres amb un espai dins del córner de la Província de Barcelona sota la marca Costa de Barcelona- Maresme a l’estand de l’agència Catalana de Turisme.

La World Travel Market es una de les fires més importants del sector turístic a nivell internacional. Assistir a l’esdeveniment ens va permetre  mantenir i realitzar noves relacions institucionals i mercantils amb el mercat anglès, un dels mes importants per al nostre turisme.

El nostre propòsit per al 2011: Seguir treballant en aquesta línia, que creiem que es tant important per a la nostra comarca.

Que tingueu un bon 2011 i espero que hagueu passat una bona entrada d’any.

This entry was posted in Santa Susanna, maresme, turisme and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.